Tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 1.6.2019 alkaen.

Verkkosivujen omistaja on Tam-Silk Oy, y-tunnus 1763210-0. Osoite Lentolankuja 7, 36220 Kangasala.

Tilatessasi Kalsarit.fi verkkokaupasta sitoudut näihin tilaus- ja toimitusehtoihin. Ehdot ovat kohtuulliset ja kaikinpuolin samantyyppiset kuin yleensä verkkokaupoissa. Kohtuuttomia ehtoja ei saisikaan tehdä.

Verkkomaksut

Verkkomaksut välitetään Paytrail Oyj:n kautta. Yhteystiedot:

Paytrail Oyj
Innova 2, Lutakonaukio 7,
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830

Jos verkkomaksuissa on jotain ongelmaa, niin voit olla yhteydessä joko Paytrailiin tai meihin, mekin autamme tarvittaessa. Yleensä nämä kyllä toimivat kuin junan vessa. Maksun saajana näkyy ostoksestasi tiliotteella Tam-Silk Oy, eli se ollaan me.

Toimitusaika

Toimitusaika on se aika mikä kestää kun tilaus pärähtää meille ja me laitamme paketin postiin. Tämä on yleensä yhden arkipäivän. Jos tilauksia tulee normaalisti, niin saamme aamupäivällä tilatut pöksyt postiin vielä samana päivänä. Joskus harvoin käy kuitenkin niin, että tilauksia tulee ylimaallisen paljon niin silloin alkaa tulla ruuhkaa ja menee jonkin aikaa, että saamme kamat postiin. Sanotaan, että 3 arkipäivää on maksimi, mutta nyt pitää sitten ottaa myös muut tekijät huomioon. Postin toimitusaika ei välttämättä ole 1 päivä vaan joskus kalsarit saattavat haluta nähdä Suomea ja kiertää vähän pidemmän matkan. Jos kalsareista tulee kuuluisampia kuin Matista ja Teposta, niin palkkaamme sitten vaan lisää väkeä tekemään ja pakkaamaan kalsareita.

Kolme tärkeää asiaa. Huolehdi, että laitat nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostisi oikein. Vastaat niistä ja meille on turha nillittää jos paketti ei löydä perille. Ette usko sitä määrää vääriä puhelinnumeroita joita ihmiset syöttää järjestelmään. Toinen juttu on, että älä tilaa jotain mitä et aio edes noutaa postista. Jos et aio tai et ehdi, niin älä tilaa. Me lyödään tähän 10 euron käsittelymaksu jos sun paketti tulee takaisin ilman, että olet sitä viitsinyt edes noutaa Postin pisteestä. Saat siis rahasi takaisin, mutta 10 euroa pienempänä. Tähän hyväksytään joitain poikkeuksia esimerkiksi tilaajan kuolema, mutta siitäkin on hyvä ilmoittaa asiakaspalvelijalle hyvissä ajoin samalla kun laitat vakuutusasiat kuntoon. Kolmas juttu on simppeli, älä kysy paketin perään jos tilauksesta on alle 5 arkipäivää. Arkipyhä ei ole arkipäivä. Se kuormittaa meidän toimiston kahvinjuontihetkiä jos pitää vastata missä sun paketti menee.

Palautusoikeus

Laki antaa 14 pvän oikeuden palauttaa tuotteen jos se on alkuperäiskunnossa ja käyttämätön. Nyt kun puhutaan kuitenkin alusvaatteista, niin et voi vetää kalsareita jalkaa, koska niitä ei voi sen jälkeen myydä. Ymmärrät siis varmasti, ettei kukaan halua ostaa kalsareita, jotka on käyneet sun jalassa. Tähän meille antaa oikeuden myös laki, missä puhutaan hygieniatuotteiden palautusoikeudesta. Äläkä luule, ettei me nähdä niistä kalsareista millon ne on käytetty.

Jos palautat tuotteen niin me palautetaan rahat joko kokonaan tai osittain tai ei ollenkaan. Osittain tarkoittaisi, että olisit hukannut jotain osia tuotteesta, mutta en nyt keksi mikä se voisi olla muuta kuin jotain tuotelappuja tms. Mutta jätetään se tähän tulevaisuutta varten jos me aletaankin myöhemmin myydä vaikka palapeleja. Me ei palauteta rahoja jos tuotetta ei voi myydä ja varmuudella todentaa, etteivät ne ole käyneet sun jalassa. Myös muita syitä palauttaa rahat osittain on ja ne löytyvät tältä sivulta jostain. Me tarjotaan sulle palautusoikeus meidän maksamana. Sehän voi olla suurikin yllätys nähdä mustat kalsarit ja todeta, etten tykkääkään mustista kalsareista.

Hinnanmuutokset

Me saatetaan muuttaa hintoja. Hinnat yleensä nousevat ja se johtuu siitä, että muutkin nostaa hintoja. Palkat nousee, lankojen hinnat nousee, sähkö kallistuu, vuokra nousee, jossain on sota ja se nostaa hintoja, jossain on rauha ja sekin nostaa hintoja. Vähän niinku VR ja säätilat. Me kuitenkin pyritään myymään näitä aina sellaiseen hintaan, että näitä menisi mahdollisimman hyvin kaupaksi. Kun näitä menee paljon kaupaksi, niin jengi kuulee näistä ja se lisää taas meidän myyntiä.

Muut murheet, huolet ja turhat toiveet

Me kyllä mielellään jeesataan jos jotain murhetta tulee. Me myös ymmärretään jos tuotteessa on jotain vikaa koska nämä on ihmisen tekemiä. On myös täysin mahdollista, et sun mielestä nämä vaan on huonot. Kerro meille miksi, jotta me ymmärretään. Meille on tärkeää, että jokainen maksava asiakas on tyytyväinen siihen mitä saa ja tästä tulee kannattavaa vain silloin kun asiakas tulee takaisin ja ostaa lisää. Jos se on tyytyväinen niin se saattaa kertoa siitä myös kolmellekymmennelle parhaalle kaverille.

Yhteystiedot löytyy täältä.